piątek, 22 sierpnia 2014

Ślubne!

Każdy z sakramentów jest dla mnie niesamowity, osobiście najbardziej wzruszam się zawsze na bierzmowaniu.
Ślub jest początkiem nowego życia, gdzie ciągle słowo każdego ślubującego człowieka ma moc prawdziwie sprawczą. Na wszystkim rękę kładzie Bóg i (jeżeli chcą oczywiście) trwają w tym w Trójkę (lub Piątkę, zależy jak na to patrzeć) do śmierci (tych, w których naturze leży umieranie).
Wybór cytatów na kartki do kolekcji ślubnej to efekt styczniowej pracy, kiedy teoretycznie przygotowywałam tylko pierwszą kolekcję, kolekcję wielkanocną. Podejrzewam, że na tym kolekcja ta nie poprzestanie, muszę jednak zostawić sobie coś do pracy na rok przyszły :) 
Kartki z kolekcji ślubnej są składane.

1
Fragment z Listu do Efezjan został skierowany do adresatów oczywiście w kompletnie innych okolicznościach i w innym celu niż ja się nim posłużyłam, ale czyż nie trafia w sedno ślubnych klimatów? Dwoje ludzi, którzy stają się jednym ciałem fizycznie oraz pozostają jednym Ciałem z Chrystusem, tworząc Kościół. Mowa o ciałach, ale wszystko i tak przenika Duch.



2
Fragment z Listu do Tesaloniczan - dwoje ludzi, którzy powołają do życia kolejne pokolenie. Dwoje ludzi, którym Bóg pomoże trwać we wzajemnej miłości.



3
Tego fragmentu nie planowałam umieścić na żadnej kartce, jednak w czasie, kiedy zajmowałam się obmyślaniem projektów, zdanie to przez kilka dni głośno kręciło się po mojej głowie, nie dając mi spokoju. Postanowiłam, że skoro Duch Święty mówi, to Duchowi Świętemu się nie odmawia. 
Myślałam dużo o tym zdaniu - uświadomiłam sobie, że skoro miłość potężna jest jak śmierć, która wszystko kończy, która zmienia diametralnie wszystko i powoduje rozkład ciała, to niewiele wiedziałam wcześniej o miłości.



Wszystkie kartki dostępne są w moim sklepie w ramach serwisu DaWanda. Zapraszam serdecznie (i dziękuję za wszelką życzliwość dotąd otrzymaną) :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz